Jezusi nuk mund të ketë vdekur i gozhduar ne kryq, sepse nuk ka dëshmi se romakët kane kryqëzuar te burgosurit e tyre dy mijë vjet më parë, – ka marrë përsipër te deklaroi një studiues i materialeve antike. Sipas teologut Gunnar Samuelsson Legjenda e ekzekutimit të Jezu Krishtit është e bazuar në traditat e kishës së krishterë dhe ne ilustrimet artistike dhe jo ne tekste antike Ai pretendon se Bibla është keqinterpretuar pasi nuk ka referenca të qarta për përdorimin e kryqit apo të kryqëzimit – vetëm sepse Jezusi lindi një staurus,se dhe kalvari per vdekjen e tij te ishte e domosdoshmërisht ne nje kryq, por mund te ishte nje forme tjeter e zakoneshme ekzekutimi,vazhdon Samuelsson.

Letërsia e lashte greke, latine, hebraishte, apo dhe Homeri në shekullin e parë pas Krishtit nuk përshkruajne asnje mundesi te pezullimit te akteve të tjera ndëshkimeve,keshtu qe dhe kryqezimi nuk ka qene akti i vetem i ndeshkimit te njerzve te asaj periudhe.

Z. Samuelsson, i Universitetit te Goteborgut, tha: “Si rrjedhim, në të kuptuarit bashkëkohor kryqëzimin si dënim e kane sfiduar rëndë. “Dhe çka është edhe më sfiduese, është se mund të konkludohet në lidhje me grupin e kryqëzimit të Jezusit. Dhjata e Re nuk thotë asgje më shumë që ne do të donim të besonim.”

Lexo po ashtu:  Serbia përballë tapive të Sanxhakut të Nishit

Çdo dëshmi se Jezusi u la te vdiste pasi u gozhdua me një kryq është e habitshme sepse ne te gjitha librat e lashte para-krishterimit dhe ekstra-biblike si Bibla, nuk thuhet asgje per kete akt denimi te Jezu Krishtit….vazhdon Samuelsson. Z. Samuelsson thote: “Ne jemi duke kërkuar për tekste të cilat e përshkruajnë aktin e mrekullueshëm te kryqezimit te personave me një kryq,gjate asaj periudhe ,por askund se gjejnë përveç tek Ungjijte.”

Z. Samuelsson thote: “Me emrin Jezus ka ekzistuar,ne ate kohe në atë pjesë të botës nje njeri, qe është i dokumentuar,i cili la një emer të mirë në letërsinë e kohës. “Unë besoj se njeriu i përmendur është i biri i Zotit.

Sugjerimi im nuk është qe te krishterët duhet ta refuzojnë Jezusin ose te ken dyshim per tekstin biblik. “Sugjerimi im është se ne duhet ta lexojme tekstin e Bibles ashtu siç është, jo si ne mendojmë se është. Ne duhet ta lexojme Biblen neper rrjeshta e jo në mes te rrjeshtave. Teksti i Biblës është i mjaftueshëm. Ne nuk kemi nevoje te shtojme me shume se cfare ka ne ate tekst,e mbyll studimin Samuelsson.

Lexo po ashtu:  Shtatë luftërat, ku forcat guerile mposhtën ushtritë profesioniste

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *